Sunday, February 28, 2010

CROCS...



Crocs untuk dijual.....banyak kan.....ada lagi yang tak masuk dalam gambar ni sebenarnya.... jadi apa kata awakme tnguk2 dulu...ps tu bagi tau la mana satu pilihan....ya...bila tenguk, pegang dan pakai ...baru rasa ...ya la crocs yang aku jual ni ori dan harga nya berpatutan juga murah la dari kita beli di butik nya di ECMall....Crocs ni semuanya kepunyaan Anis...anakbuah Teacher Ma..guru tusyen Adib...aku kenal pun melalui Teacher Ma la...mulanya aku nak tenguk dan beli untuk anak2 buah dan adik2 je..tapi bila dia bawak banyak sangat minggu lepas..aku tolonglah panjangkan jualan pada kawan2....

Terima kasih pada adik2...adik2 ipar ...biras...dan kawan2 di unit aku...di pertanian yang memberi sokongan untuk membelinya...jadi pada sesiapa yang berminat pas ni boleh lah hubungi aku atau layari lah ..blog Anis...coolcrocs.blogspot.com

3 comments:

  1. nak order malindi crocs satu...bilanyer kasut2 tu sampai...tak telipon pong..huhu. banyak kasut tu, best tengok..

    ReplyDelete
  2. Heee tak main lah yang longgok2,kita kalau nak beli..'kerot' tu yang gatung lawa lawa pas tu duk dalam airkonnnnn pulak.
    Mek ...'kerot'tu mu kena gantung dalam bilik Adib pas tu pasang airkonnn baru macam kat ECM hahahahah.

    ReplyDelete
  3. sori la zaza...lupa pulak nk ckp kat mu..cm ni apa kata kau tolong bawak kt ofis mu..he..he..he..atau datanglah umah ..

    "kerot" tu aku longgok2 sebab nak nampak banyak..dan belum susun lagi.....tapi ada orang datang beli dapat makan kek dan begger lagi....kan untung..kt ECM tak de tu..... seme...he..he..

    ReplyDelete