Friday, September 3, 2010

HIJRAH...JPN Pahang..Indera Mahkota

ooo...JPN Indera Mahkota, tempat kerja baru aku...setelah diberi penempatan oleh pihak JPA...balik dari Sg Petani...Jumaat..Isnin pagi aku tumpang Pn Aqilah ke Kementerian Pelajaran di Putrajaya...jam 4.00pg 2 ogos...aku tunggu beliau di Pam Minyak Petronas IM.... lebihkurang jam 8.00 pg aku sampai di Putrajaya..dn terus ke KPM...di situ aku diberi penempatan sebenarnya nya ...masa tu aku tk lah rasa risau..sebab nya...seblm tu Hanim mmg nk tolong tempatkan aku di Ktn..oleh kerana aku je sorang ...jadi peluang tu mmg ada la....dan sekiranya aku ditempatkan di Putrajaya pun hari tu..aku bersedia ...dan tentunya Pn Tanty dan Pn Aqilah menunggu....
Dalam jam 12 tngahri aku dapat surat untuk ditempatkan di JPN Pahang Kuantan...syukur Alhamdulillah.....harapan aku yang tersirat akhirnya dimakbulkan oleh Allah S.W.T...jutaan terima kasih kepada sahabat di BTM yang menolong.....dan yang mendoakan agar aku ditempatkan di sini.....suratan dan ketentuan yang pasti mempunyai hikmah ....
Jadi....bermula lah hijrah aku di Unit Latihan JPN Pahang pada 3 Ogos 2010....

No comments:

Post a Comment