Saturday, February 6, 2010

NADIRAH....sebelum...


Masa mula buat blog ni dulu aku ada maklum nak ceritakan kisah anak-anakku...dan kerana mereka la aku buat blog ni pun....terutama siistimewa aku...Nadirah (kakak)......hari ni aku cuba cari gambar2 lama dia yang mana sebelum dia digelar anak istimewa...lahir pada 26 September 2000 dan segala2 nya berubah pada 30 Januari 2003 setelah 2 tahun setengah menjadi kanak-kanak aktif...walaupun waktu tu dia belum pandai bercakap..... Ni la gambar2 kakak yg dapat aku isi kt blog ni....










3 comments:

  1. Comel nyer kakak masa ni...Kadang2 bila Adam n Maryam sebok nak bukak album lama, saya pun turut serta lah, iyerla takut bila dia orang tgk tanpa pengawasan koyak plak album tu..Gambar kakak masa kecik banyak ler jugak ngan saya. Bila tengok teringat masa kakak sihat dulu.

    Teringat masa kakak sakit dulu, sempat juga aku berjaga malam menjaga kakak dek kerana kakak lima minit sekali datang sawan. Masa tu aku tk kawin lagi. Tapi masa tu arwah ayah pun sakit juga..bila sawan kakak datang memang sedih aku tengok..ialah bayangkan budak sekecil ni terkena sawan yang teruk.

    Ada hikmah disebalik kejadian tu...mungkin.
    Harap long banyak bersabar...

    ReplyDelete
  2. Terima kasih yang terhingga pada Mak & Arwah Ayah..adik2 banyak berkorban tenaga dan masa menjaga kakak ...hanya Allah yang membalas segala jasa bakti dan budi kalian...sian kakak.ps 2 bulan dia jatuh sakit tu..aku patah kaki dan tak dapat tumpu jaga dia....tapi aku bangga dan bertuah mempunyai mak, ayah dan adik2 yang memberi sokongan dan kekuatan dalam melalui kesulitan ini...Alhamdulillah..syukur kepada Allah SWT...

    ReplyDelete
  3. Terima kasih yang tak terhingga......

    ReplyDelete